پاسخ به سوالات صندلی داغ 2
بچه هاي اقتصاد 90 دانشگاه باهنر كرمان
درباره وبلاگ


مهم اين نيست که قطره باشي يا اقيانوس، مهم اين است که آسمان در تو منعکس شود. _____________ سلام اينجا محله ماست البته هركي اومد قدمش روي چشامون اينجا به وجود اومده براي خوش بودن پس نياي بگي اين چه وبلاگيه كه اسمش اقتصاد ولي مطلب اقتصادي نميزاره اخه اينجا حس درس ودانشگاه نيست پس خوش باشين گلايي كه مياينن ممنون www.economy90.uk.ac.gmail.comاينم ايميل اگه نكته اي خصوصي ميخواستين بگين به اينجا بفرستين
جمعه 24 آذر 1386برچسب:, :: 15:14 :: نويسنده : فاطمه شريفي

 

 

فاطمه ابراهیمی پور :

 


1)به نظرتو افراد زیر چه شخصیتی دارن؟

استادا:حری:باحالترین استادم  ـ علوی:پیرمرده مهربونیه  ـ ایرانی:جدی ولی مهربون ـ نیک طبع : زیاد طبعش نیک

نیست  ـ کامران:زرررررررشکککک

دخترا:خودم: پایه تر از خودمممم ـ بهزادی: شیطونی از سر و روش میباره ـ

مهدوی:واقعا مهربونه ـ منتظر:نظره خاصی ندارم ـ کامکار: فقط دررررررررس

پسرا:ایران نژاد:
book warm ـ مختاری : oppressed ـ جوشن پور: polite ـ دیده بان :seditious person ـ

زاده ابراهیم:high confidence person
2)واسه هرمورد زیراسم یه دختر ویه پسربگو(ازبچه های کلاس)

بداخلاق ترین:اخه دختر بداخلاقم داریم مگه. ولی پسر محسنی

 ـ بامعرفت ترین:همه دخترا با معرفتن ولی پسرا مختاری

 ـ درس خون ترین:دخترا کاوه پسرا ایران نژاد

 بی ظرفیت ترین: فکرنکنم بی ظرفیت داشته باشیم کلا

3)اخرین باری که گریه کردی کی بود؟چرا؟ اون هفته 3شنبه یاد لاک پشتم افتادم که پارسال مرد

فاطمه:

سلام فاطمه جون.

من یه دوست داشتم اسمش فاطمه شریفی بود

اون تو نیستی؟

خب چندتا سوال میپرسم که بدونم اون هستی یا اون نیستی!!!

1-چندتاخواهر و برادر داری؟

2-تا حالا از مدرسه فرار کردی؟ (آخه اون همیشه فرار میکرد جدی میگم هاااا)

نه عزیزم فکرنکنم اون دوستت باشم ولی خوب 3تا دختریم یادم نمیاد از مدرسه فرار کرده باشم تا حالا.

مرجان یگانگی :

Nazaret darbare bacheha class chiye?ham dokhtara??ham pesaraaa?

کلا بچه های کلاس خودمونو با بقیه مقایسه میکنم میبینم خداییش همه

خوبن اگه چشم نخورن البته

فرزین دیده بان :

خواننده مورد علاقت کی است؟چه سبکی را دوست داری داری؟

.سال 2012 آخرالزمانه؟

سوال بی جواب زندگیت چیه؟

بابک جهانبخش.خراطها . عبدالمالکی عالین

نه بابا همش کشکه.ولی تا هفته دیگه معلوم میشه

چرا جمعه به شنبه نزدیکه ولی شنبه از جمعه دوره؟؟؟؟؟؟؟؟

امید مختاری :

1:تاريخ تولد : 3/3/71

2:فرزند چندمي: دوم

3:دوست داشتي چي قبول بشي دانشگاه: مدیرت بازرگانی

4:دست پاچلفتي هستي: تو میگی هستم ولی کور خوندی نه

5:الان از رشتت راضي هستي:بد نیست از دار قالی بهتره 

6:اولين روزي كه وارد كلاس شدي نظرت درباره كلاس بچه هاش و.....چي بود :فکرنمیکردم با کسی بسازم اخه همه

ساکت بودن

7:باكي اولين دفعه حرف زدي اصلا كسي روميشناختي : با فاطمه. نه نمیشناختم

8:نظرت درباره سلام چيه: واسه شروع خوبه

9:اگر ميشد يه جاي ديگه زندگي كني كجا دوست داشتي باشي(داخل كشور و خارج): همینجا مگه چشه

10:به نظرت كي ساختمان رشته اقتصاد تموم ميشه: شاید وقتی فارغ التحصیل شدیم

11:اسم رئيس دانشگاه چيه:اقای دکتر گرامی(میخواستی منو کم بیاری نتونستی ههههههه)

12:اگه گوشيت گم بشه چيكار ميكني اخه همش باهاش ور ميري


13:پیدااااااش میکنم اگه شده همه جا رو بگردم نفوس بد نزن


14:رنگ موردعلاقه؟مشکی

15:اگه زندگیتون یه فیلم باشه اسم فیلم رو چی میذارید؟
ENDLESS

16:شبیه مامانتی یا بابات؟بابام


17:(صبح که بیدار میشی چی خیلی میجسبه؟

دیدن هوای برفی یا بارونی

یه نوشیدنی

دیدن اس ام اس کسی که دوسش داری

اینکه ساعتو نگاه کنی و ببینی هنوز وقت واسه خواب داری)

ساعتمو نگاه کنم ببینم هنوز وقت دارم بخوابم



18:علم بهتره یا دوس پسر؟؟؟
هر چیزی بهتر از دوس پسره حتی علم



19:یه جوک بامزه بگو که بچه ها شاد شن

 

مادره خطاب به پسرش: نيوتن رو ميشناسی ؟

پسره :نه كی هست؟
مادره : اگه به درسات بیشتر توجه ميكردی ميشناختيش !
پسره: خيلی خوب ، پارميدا رو ميشناسی ؟
مادر : نه !!!
پسره : اگه به شوهرت بیشتر توجه ميكردی ميشناختيش :|





20:حاضرین بعد از مرگ اعضاتون اهدا کنید؟یا اگر خدای نکرده برای نزدیکانتون اتفاقی بیفته برا اهدا اعضا رضایت میدید

خودم اره ولی واسه بقیه رضایت نمیدم

21:علت ممنوع القلم شدن مودب پور؟؟ اصلا کی هست این



22:اگه یه روز مشکلی برای یکی از دوستات پیش بیاد و مجبور باشی همه زندگیتو براش فدا کنی

چیکار می کنی؟

حاضری همه چیزتو فدا کنی؟

تا جایی بتونم اره حتما

23:چرا اينقد دوست داري من تغيير رشته بدم

هنو.زم دلت ميخواد من برم
الان نه دیگه اخه بری دیگه کسی نیست بهش بگیم

هییییییییسسسسسسس



24:اگه یه پاک کن داشتی:

کدوم اخلاقت رو پاک می کردی؟اذیت کردن پسرا

کدوم شهر رو پاک می کردی؟؟ هیچ کدوم

کدوم فرد رو از زندگیت پاک میکردی؟همه ی ادمای زندگیم مهمن واسم



25:اگه قرار باشه یه نفرو واسه آخرین بار ببینی بهش چی میگی ؟! بستگی داره کی باشن مثلا اگه استادا باشه

میگم بری دیگه برنگردی


26:بزرگ ترین سوتی که تا الان از یکی گرفتی چی بوده؟بابا یادم نیست الان

27:این شکلکا رو ک می بینی یاد چه کسی میوفتی؟
 اولی خودم دومی طاهری سومی مختاری

چهارمی محسنی

28:ايا زود عصباني ميشی : نه زیاد

29:چي بيشتر از همه تو رو عصباني ميكنه :اگه ببینم خواهرم جورابامو پوشیده



30:كي خيلي خيلي از دست من عصباني شدي

كه اگه منو ميدي

خرخرمو ميجوييدي
 : تابستوووووون

31:اگه بگن يه روز به پايان دنيا مونده چيكار ميكني :همه روزه های قضامو بگیرم(نکتش اینه من فقط 1 روزه قضا دارم

گرفتین که )

32:اگه يه روز غول چراغ جادو بياد پيشت بگه 3 تا ارزو بكن چي ارزو ميكني(نگو من از اين شانسا ندارمو ......فرض

كن )لاک پشتمو زنده کنه- خرد پاس بشم_این ترم مشروط نشم

33:اگه تو يه جزيره متروكه باشي اولين چيزي كه دوست داري داشته باشي چي

(غذا ،يه جا براي موندن ،.........يا اينترنت) : یه جا واسه موندن

34:مرتبط با رشتت تو دبيرستان

شاعري كه ازهمه شاعرا بيشتر دوستش داري؟من کلا از شاعرا متنفرم


35:تو زمان دبيرستان چند بار رفتي دفتر واسه كاراي خلافت:فکرنکنم به 10بار رسیده باشه

36:ادامه بده جمله ها رو

من اگه يه پول زياد ميرسيد دستم باهاش.......چیپس میخرم همشووووو

من عاشقم ،عاشق.......چیپس و پفک

بهترين فصل سال......چون بهار چون همه چیو از اول شروع میکنم

مادر....همه زندگیمه

37:دوس داشتي دانشگاه يه شهر ديگه قبول شي؟ نه اصلا

38:چرا بعضي اوقات زبونتو نميتوني نگه داري؟واسم سواله خوب سختهههه دیگه چه توقعاتی داری از ادم

39:بهترين شخصيت كارتوني به نظرت كيه:سرندی پیتی

40:دوست داري جاي كدومشون باشي: لوک خوش شانس


41:يه جمله قشنگ كه خيلي ازش خوشت مياد: همیشه به دلم میگم برگشتنه یوسف به کنعان استثنا بود تو غمتو بخور

 

برای هر یک از شغل های زیر یه شخص معرفی کنید:

آبدارچی: --------------

.

.

.
مدیر:زاده ابراهیم

خانه دار:خودت (اخه گفتی اشپزیت خوبه)

تاجر:ابراهیمی پور

استاد:ایران نژاد



42:چیو دوست دارید تجربه کنید اما نمیتونید و یا نمیشه؟تنهایی برم مسافرت



43:یه چند تا از سوتیاتون رو تعریف کنید.الان یادم نیست ولی قول میدم هر موقع یادم اومد سر کلاس تعریف کنم



44:منو نقد کنین مظلومی ولی خوب خیلیم زود ناراحت میشی



45:اگه خورشید بودی دوست داشتی کیو بسوزونی؟همه استدا ریاضی رو



46:رانندگیتون چه طوره،مثل بقیه خانوما؟گواهینامه نگرفتم رانندگیم مثه اقایونم نیست چه برسه به خانوما

47:درباره هر كدوم يكي از بچه هاي كلاسو بگو

-:مرموزترين =محسنی

-:شادترين=خودم

-:جدي ترين=ایران نژاد

-:درس خون ترين=کاوه

-:با نمك ترين=نمیدونم

-:شلوغ ترين=مختاری

-:ساكت ترين=شفیعی

-:مودب ترين=جوشن پور

-: بی جنبه ترین=میدونم ولی نمیگم البته از پسراست

-:اجتماعی ترین:سیدی

-:مشکوک ترین : ابراهیمی پور



48:احساست وقتي اينارو ميشنوي چيه (با اجازت این سوالت خیلی سخت بود من اولین کلمه ای که به ذهنم

رسید گفتم )

-:رياضي=حسرت نمره خوب از دبستان تا حالا

-:كامران= نکیر منکر

-:ترم تابستون=اخییییییی یادش بخیر

-: 10نفر برتر = کور بشه هر کی نمیتونه ببینه

-:زلزله=مسجد دانشگاه

-:ميان ترم=سرکاری ترین امتحانا

-:جزو پسرا=مگه شما چیزی به اسم جزوه هم دارین

-:اقتصاد= کشککککک

-:استاد حري=غلطط

-:دانشكده
I=همه خاطراتمون

-:سلف(جايي كه نميري)=فعال‌ترین آزمایشگاه و واحد تولیدی هر دانشگاه که توانایی تبدیل
موجودات گوناگون به غذا را دارد. یکی از رایج‌ترین توانایی‌ها که شرط لازم
اولیه برای سلف نامیده شدن یک مکان محسوب می‌شود، توانایی بازیافت چمن‌های
محوطه به شکل قرمه‌سبزی است.


-:انجمن علمي اقتصاد(اصلا ميشناسيشون)=معلومه که نمیشناسم

-:شب هاي دانشگاه= قبرستون

-:مـــــــــــــــــــــــــن= خانوم .....

(ممنون از همه که وقت گذاشتین)

 


نظرات شما عزیزان:

Haniye mahdavi
ساعت9:52---3 دی 1391
میگفتن جالب شده سایت باور نمیکردم ولی خب امروز که اومدم دیدم راس میگن خوبه ادامه بدین

omid
ساعت23:44---29 آذر 1391
هههههههههههههههههههههههههههه

omid
ساعت16:14---27 آذر 1391
منشی:

مشاور:

اینارو هم


omid
ساعت16:13---27 آذر 1391
لحظه بارون:

مرگ:

آشتی و قهر:

اينارو ببرين تو قسمت بچه هاي كلاس

بي جنبه ترين

اجتماعي ترين

اخمو ترين

اینارو جواب ندادی


omid
ساعت16:11---27 آذر 1391
لاک پشت
م مودب پور نمیشناسی
تو که همش داری رمان میخونی
استادا نه استدا


omid
ساعت11:17---25 آذر 1391
اولا سوالای من کو نصفشون نیست خودت گفتی بپرس من جواب میخوام زود تند سریع

کوفتت بشه اگه جوابشونو ندی

کجای این بنده خدا محسنی اینجوریهپاسخ: همه رو جواب دادم به خدا ببین درست


Ali akbar
ساعت16:33---24 آذر 1391
سلام. من امروز کل مطالبتونو خوندم . خیلی با حال بود. کلا بچه های اقتصاد خیلی پر ذوق و هنرند. واز هر مهندسی مهندس تر.منم تو باهنرم .خوشحالمیشم به وبلاگ ما هم سری بزنین.
پاسخ: سلام مرسی از تعریفات ok حتما بهت سرمیزنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 267
تعداد نظرات : 400
تعداد آنلاین : 1

Online User